Ayam Baru



Lemai kemari laun tudah Frank pulai ari kerja, laban ngetu dulu bak kedai computer ngambi laptop ke di order kami duai sarinya. Enti baka maia ke pulai ke menua enda bangat nyempil amat, bedau ga aku bangat begaut ka meli laptop ke baru. Ukai baka ke nadai ga komputer dalam rumah tu.Tang nya meh, enggai ke nadai di kena maia di miri din ila. Ni alah tudah anak nyau enda ingat ke gamal apai diri, sepengelama ke diau di miri ila....hehehehe..... Kiruh amat ga ke "cyber cafe" aja2 maia ke ka beguna ke komputer. Bisi enggi diri empu nyamai agi, temu on ke aja maia ke ka ngena.
Munyi ke salah jako seleka, dalam ruamah tu bisi 4 igi komputer. Sigi di sadau bak opis Frank, sigi kena meda tv di bilik besai, di "conect" ke ngagai tv. Awak ke berentak agi maia ke meda tv ari Malaysia. Enti meda ari komputer empu, enda berentak laban skrin enda besai baka tv. Kami duai sigi siti siko laptop. Nyamai mangku enggi diri empu.
Au...nya aja ke saritu, ka ngerituk ayam baru ke tu dulu......

Charlene  – (March 5, 2010 at 3:28 AM)  

aisey mem! Pama nuan, udah di beli laki laptop baru neh. Nama ngai milih netbook? Terumpah agi di baik benun travelling..

lysther  – (March 5, 2010 at 4:18 AM)  

Nya pan wai...hehehe
Nadai ga ati ka meli netbook ari nya. Enda terunding ke kia.

Puteri  – (March 5, 2010 at 2:03 PM)  

Waahhhh, stidi eh bisi ayam baru!

Kemaya nuan mupuk ka Miri? Anang enda madah, ila tua betemu!

lysther  – (March 6, 2010 at 7:01 AM)  

Pagila hari minggu mupuk meh kami duai...
Mesti betemu...ila contact nuan ari email.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP