Laptop Oh Laptop...

Gara2 ngaga template baru, laptop alu jai. Begiga ke template bak sebelah google serta survey sekeda site ke bisi blogger templates, tiba2 lebuh aku ngagai siti site diak alu pansut utai ke baka "shield" bak taskbar madah ke laptop aku bisi virus. Internet Explore ke di buka pan padam. Enggai nyadi di buka agi. Di scan aku ga semua document dalam computer, nadai ga virus. Virus scanner aku sigi enable ga.
Bendar amai tudah Frank ngadu ke seari ari kemari. Enggai meh nyadi agi. Sayau meh aku meda laptop aku nya, tang kati ko enggau deh. Salah diri empu enggai jenuh jari. Eni lah aku nemu tau bakanya.
Sehari2 tu tadi kami duai begiga ke laptop baru bak kedai, tang kedai elektronik maioh tutup laban ti hari minggu. Harap ke ulih meli ke bukai sebedau mia pulai ke miri ila.


Naka tu dulu cerita aku....agi tusah ati tu...uhuk...uhuk

Lyana  – (February 28, 2010 at 2:47 PM)  

Endang enda ulih adu meh laptop nya, Lysther??

Puteri  – (February 28, 2010 at 3:55 PM)  

Enda patut, udah discan nadai meda virus tau jai? Uji uninstall IE, and reinstall. Enti enda uji download and install browser bukai ga, baka Firefox kah.

Kati nuan post blog entry nuan tu deh? Enti bisi 2 iti laptop, download browser baka Firefox ngena laptop ka manah, dah nya transfer ngena thumb drive to the laptop ti "jai" and install browser baru nya. Anang enda nguji. Enti laptop enda "mati" agi tau diadu.

lysther  – (March 1, 2010 at 2:05 AM)  

Lyana...ko Frank enda ulih di adu. Enda ulih di anjung gagai kedai ke endur meli ia, mesti ka di anjung ngagai kilang "Packard Bell" empu. Maioh pengawa.


Puteri...Nya meh...aku pan enda meh nemu kebuah tau bakanya, lagi nguji munyi ko nuan nya. Aku tu ukai nya berapa nemu pasal komputer jai, ngena aja nemu...hehehehe
Aku ngepost blog entry ngena laptop Frank. Bedau laptop aku nya mati. Lagi nguji munyi ke dipadah nuan nya.

Anonymous –   – (March 1, 2010 at 2:32 AM)  

ayaoo...ayooo... amaoi lah! anang tusah ati, asal nemu abc ngelantak kening (jako tundi nya wai..hehe)... cuba & try - macam2 ada! lu googling lah how to solve this prob. grenty beres punya.... nti laptop nuan nda jai, sigi ulih di"clorox" virus nya....

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP