Fitness


Gaga amat ati aku laban udah ke di order aku ari TelSell udah datai. Utai nya zumba fitness. Kati madah kenya...hmmmm exercise with hot rhythms baka salsa, reggaeton, merengue enggau samba.
Tau endar ngemansut ke peluh. Nya meh semadi ti nadai pengawa diau di rumah. Step enda ga tusah ka di titih laban endang bisi instructor madah ke cara training tips. Ka jogging malas ga. Hari nya majak chelap sechelap.
Seraya ke training betanda kena gawai taun baru ila.

Puteri  – (October 5, 2009 at 10:55 AM)  

Wahhhhh, pama lysther betanda muai lemak! Heheh, anang aja panas2 tahi ayam baka aku! DVD bisi, wii fit bisi .. tang enda kala dikena!

Slim geng enda lama tu lagi, eh!

lysther  – (October 6, 2009 at 3:03 AM)  

Hehehe Puteri, aku tu pan nadaimeh lain, angat2 tai ayam meh. Suba ukai main jogging, diatu..lembau ka nyebut.

Charlene  – (October 6, 2009 at 6:20 AM)  

Sama meh kitai magang. Kelalah ka besenam..kehkeh..wii fit aku meh di teluk dunia di engkah. Bedebu diri enda di kena. Masau ka utai amai neh? Jaga jedun mit aku nya udah sekian nyawa..hehe..

lysther  – (October 7, 2009 at 2:56 AM)  

Charlene, amat munyi ko nuan, nyaga anak siko aja udah sekian nya. Enda lama agi bedebu meh dvd zumba aku nya hehehe

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP