2008


Me & my sister......sapa bajik agi? Enti ngundi aku angkat jari. Enti ngundi sister aku angkat kaki. Tauka dua-dua enda bajik....hai wai.....

Taun nyin kemari kami menyanak bisi nemuai ke miri. 2 bulan cuti laban ke lalu enggau orang begawai. Tambah mega ngadu ke surat khawin kami duai di M'sia, ni nemu jemah ila ka pulai lalu netap di miri, engka ga nyamai mimit bagi Frank ( di pelaba ke aku )





Apai & Anak - Wesley Rimung Menage & Frank Jan Menage





Bak Pasar Betong

Ia tu sigi enggai enggau orang bekena ke T-shirt enggau tanchut ke tebal agi. Ko luput ko ia. Enda tan angat. 2 bulan kami cuti enda meh ia ulih neleba ke diri enggau cuaca kitai di din.




Tina & niece aku Sherry



Nganti ke nyibur ai ke bala pengabang ti ka niki.

Dari kini ke kanan heee..ap..Sherry, Nora, Urai & menantu aku Tini, nye udah bisi menantu kami wai. Uchu pan udah meh bisi, isk..isk...isk..tuainya aku. Menantu menyadi kami ke tuai menantu aku ga kan..kan...kan? Ia ke belakang nya, jelu kami Ganya. Ia ga enggai skula, selalu ponteng. Nurun amai nurun ari rumah tang enda datai di skula. Ila baru nyepi ngiga kerja enti nadai pemandai. Tang enti pasal ngiga utai ke lauk belah babas no satu. Ni ni maia ka aja di bai mindah.




Nephew..Shen


Bujang mit kami. 6 bulan tuai ari anak aku, tang jauh mit ari Wesley. Enggai tentu makai tambah mega bisi pansa sida asthma. Pemanchal anang ngira. Mak ia madah, enti nadai pemangah tau minta ngagai Shen. Enti tepantup bak pintu, pintu palu. Enti tekelincir bak lantai, lantai tembap. Ibuh agi enti bala sida ke sama mit bisi nengar ia mimit, jari ia lalu datai. Di ajar meh nya enda ngasuh baka nya, tang anak mit...tusah...tusah
Nama amai enda ku ingat ke, kelalu balat english nama orang nya. Nyau bebelit dilah nyebut.



Happy Family




Enggau indai ku bak imperiall hotel



Ngirup tuak bak rumah menyadi ku bak Kuala Baram. Apai tuai ku nya sigi ka endar ngirup tuak. Nyamai ko ia. Maia indai ku ke bisi enggai kami nemuai ke Holland, bisi meh tuai ngaga tuak ke Frank. Ciping sigi mai ari miri. Diatu agi meh tuak nya. Sigi dikelimat. Leboh ke ngirup tuak, tebayang asai miri serta rumah panjai ko Frank. Hehehehe....sigi nyamai tuak kami iban.

Puteri  – (September 9, 2009 at 3:28 PM)  

Nya gamal apai tuai nuan, pia? Besai tinggi orang iya! Bekunsi lah enggau kami cherita cinta saduai! Hehehe.

lysther  – (September 16, 2009 at 4:35 AM)  

Puteri.. nadai tentu romantik and drastik jalai cinta kami duai ya

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP