Diet.....!!!!!

Nyau berasai sendat asai sida gari. Lemak nyau bisi melebir kiba kanan. Punggung nyau nadai tentu shape agi. Diak aku lalu nguji betimbang baru. Apu.........patutlah tak nyau kembu asai sida kuyu, nyau ulih dipeda maia ke malik ke baruh, paduhal udah niki 3kg. Tu enggai nyadi enda tu diet baru.
Udah ke beranak suba diak berat aku turun ngagai 54 kg. Nyepi diri enda berapa gemuk, alu nadai nemu betagang makai utai. Apa agi sida lemak lalu bekeloni dalam tubuh. Tambah agi maia ke cuti ke miri 2008 suba, sigi nama utai ke ka di empa sigi di pajak ke magang. Kelebih agi utai tempa ke nadai di Holland. Maia ke betunga enggau diri sebilik berami makai, sigi nyamai magang utai. Pemulai ari miri, nyau niki ngagai 63kg pemerat.
Bulan 5 tu tadi aku nguji diet ngena buku ke sigi di kena orang ke ka diet.
                                   

            Bereiken je ideale gewicht ( achieve your ideal weight)


Dalam masa 2 bulan aku turun 7 kg. Tang sekumbang ke cuti ngagai menua selatan peranchis, Maisonieuve camping bak dordogne dalam bulan 7 tu tadi, lau di tinggal ke aku diet aku naya sampai ke diatu alu nadai di sambung agi. Enti sigi dititih ke tiap hari amat amat pemakai ke di padah ke ia ari breakfast sampai lunch. Sigi bisi berinsur pemerat. Indu ke dalam gambar nya weight consultant. Nama ia Sonja Bakker.
Dalam buku nya endang bisi sukat berapa penyampau utai ke patut di ambi kitai maia pagi, tengahari enggai makai lemai. Dagin, ikan enggau manuk semina 75g aja tau dempa (enda cukup ke tinga). Asi enggau kentang 125g .Sayur tau maioh. Ia ke maioh agi tau diempa bala sida salad.
Bisi bala orang bukai ke nitih ke buku ari Sonja Bakker bisi sampai 25kg turun berat. Ukai siti nya aja buku
ari ia. Maioh agi ke bukai. Baka ke dikena maia musim panas serta maia maia ke bisi cuti ke bukai ( dalam europah aja)
Buku ke ngundan pemakai kitai ari asia nadai dah aku tetemu. Engka ia enda nemu nama utai di empa kitai ari asia kini.
Ka ati nexts month aku ka start diet baru. Arap ke mujur meh....

Puteri  – (September 24, 2009 at 10:58 AM)  

Nadai utai bediet dia, lysther. Enda ibuh, udah chukup slim!!

lysther  – (September 26, 2009 at 1:24 AM)  

Puteri, nadai jalai tu slim, nyau majak gayut segayut sida perut.

DCampbell aka Puteri  – (September 28, 2009 at 8:30 AM)  

Bai makai ikan masin enggau asi aja meh nyawa nya .. ka iya slim udah nya! Heheheh.

lysther  – (September 29, 2009 at 3:40 AM)  

Puteri..dalam ati aja ti ka slim, tang nyawa tu dengam dengam aja ka makai. Hehehe

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP