Geng Rapat


Tina



Nora


Sida tu sigi geng rapat aku di miri. Sigi begulai baka diri menyadi, saum pemakai, saum pingai nunda ko orang. Nama setaun enda betemu sigi lelenggau amai.
Sebenar 7 iko kami ke segeng kebendar tang diatu nyau nitih ke periuk diri. 2 iko (Beena & Tracy) belaki di Johor. Siko (Anne) di niah lalu 3 iko agi di miri (Beeca. Tina & Nora). Aku pun di Holland. Kadang maia ke bisi begempuru , bbq serta bisi clubbing bisi sida sms aku. Jeles amai ku ninga....tang apa boleh buat.
Arap ke next year kitai ulih betemu baru. Ulih ga aku melepaskan rindu dendamku ngagai menua miri, kaban belayan kelebih agi pemakai kitai malaysia specially pemakai rumah panjai (gemuk kira dudi janji anang kurang makai). Enti maia pulai ke ruamah diri nya baru berunding ke diet...enda pia kita wai.
Aku nama pulai ke m'sia sigi enggai enggau orang bediet. Isa di Holland nadai utai dempa bakanya.
Nye, nyau becampur aduk utai di tulis aku ditu.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP