Ikan Masin





Udah berasap dapur kita tengahari tu? Enggi aku bedau. Lemai lagi ka nguring ikan masin ke dibeli aku sarinya. Nemu kita apa nama ikan masin tu? Enti enda salah aku ikan masin tenggiri kan?
Ikan tu di beli ku bak kedai bansa surinames. Nyamai amai ikan tu sepi aku. Empa enggau asi agi angat,
enda ibuh belauk utai bukai, ikan tu aja nyadi meh. Agi bak miri suba bisi ga meli ikan masin tu. Nya meh beli amai aku enda ingat ke nama ikan tu. Selalu di jual bak market muhibbah miri.
Tang enda tau empa maioh, enggai ke darah tinggi. Siko tu cukup meh kelauk setaun.
Kita nama lauk lemai tu lagi?

Puteri  – (September 28, 2009 at 8:36 AM)  

Setaun makai ikan siku tu? Apu! Haha, aku tu enda meh nemu makai ikan masin mayuh. Eeee, baru aku tingat, bisi mai ikan masin pulai tu tadi, ikan masin ari Saratok diberi sida Chris segeng!! Oooi, ka aku nguring tengah hari tu lagi!

Lyana  – (September 28, 2009 at 3:33 PM)  

amat untung nuan tetemu ke ikan masin tenggiri semak nuan dia. mmmmmm

haha...Puteri,aku agi meh bisi ikan masin gunjing ke beri Chris nya?

hihi...nyu ka enda ampit aku, laban enda ingat dalam bilik hotel sida Puteri!

Charlene  – (September 28, 2009 at 7:05 PM)  

Tauk maik ikan masin kitak piak? Pama nya. Kami ditu pedih mimit maik utai bekenya..tsk tsk

lysther  – (September 29, 2009 at 3:11 AM)  

Ikan masin nya enda iboh di empa maioh. Mimit aja bisa meh asai di champur enggau asi.

lysther  – (September 29, 2009 at 3:12 AM)  

Ni baka gamal ikan masin seratok? Ikan masin buntal ka?

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP